Main Features
- Simply track your income and expense.
- Secure and synchronize your transaction data with iCloud. (จัดเก็บและจัดการฐานข้อมูลโดยใช้ iCloud)
- Personalise and create your own budget group to manage you transaction. (จัดเก็บค่าใช้จ่ายแยกตามBudget)
- Notify your future transaction, when the date arrives. (ระบบเตือนเมื่อถึงวันที่จะต้องจ่ายค่าใช้จ่ายที่ตั้งไว้)
- Summarise transaction data on a daily, monthly or budget group basis.
- Render PDF transaction report with less than 5 touches. (สร้างไฟล์รายงาน PDF ของข้อมูลที่จัดเก็บไว้โดยเพียงการกดแค่ 5 ครั้ง)
- Export your PDF report, via easy-to-use E-Mail features. (ส่งออกไฟล์ PDF ผ่านทาง Email)